Folk...

Jag förstår inte varför folk ska vara så elaka mot varandra. Vissa lägger ner hela sitt liv på att trycka ner andra och det är ju bara sjukt.
Jag menar hur orkar man änns hålla på och tracka folk hela dagarna? Det är extremt många som inte kan gå en dag utan att få fula ord kastade på sig och det här inlägget är riktade till dem och jag ska ge er tre visdommens ord: DET KOMMER TILLBAKA! Så sjunk inte till deras nivå, ta inte åt er och för allt i världen ge inte upp!

Jag har också varit där, ryckten som sprids bakom ryggen på en, fula ord som svider ända in i själen och vänner som stabbar en i ryggen när man vänder sig om. Det är inte kul, för att säga det så är det ett rent helvete ibland. Men saken är ju att det alltid finns något värre så kom ihåg det här:

Allt du ger ut kommer tillbaka till dig trefaldigt, förr eller senare.

Så om någon är elak mot dig var inte elak tillbaka, vissa att du är bättre och kanske till och med tyck synd om den personen istället, för att det den ger dig kommer att komma tillbaka i tre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0